justsomeone

Alla inlägg under april 2011

Av Livia - 7 april 2011 17:57

Halloj bloggen.


Idag filmade vi en andra gång, för den första filmen blev rätt failad... Men jag tror och hoppas verkligen att det blev lyckat denna gång!


I alla fall, till rubriken... 

Jag önskar mig typ ingenting förutom pengar. Eller jo, jag vill ha en ny, bättre dator men det vet jag att jag inte kommer att få... och sedan vill jag ha en ny mobil. Och en ny radio. Mycket tekniska grejer... 


Men annars så önskar jag mig inget. Är redan nöjd med det jag har så... 


/Justsomeone

Av Livia - 6 april 2011 18:13

Har redan gjort det här förut men kan väl ta något nytt...


Öh.. Hej.

Heter Livia och bor i Uppland.

...

Jag hatar Matte.

Jag älskar dagens väder, sol och molnfritt!

Jag är typ.. rätt så tråkig.


...


Gillar färgerna blå, svart och vit.

Ogillar fotboll... eller typ de flesta lagsporter, eftersom jag är så dålig på det.

Hatar att vara stressad och ha ont om tid... ändå fortsätter jag gå upp på morgonen en halvtimme innan bussen går, vilket slutar med att jag måste kuta.

Jag bränner skivor väldigt ofta...


Orkar inte skriva mer, så...


Nu ska jag göra Matte, om jag orkar det vill säga... men det gör jag nog.


Så bye bye,

/Justsomeone

Av Livia - 5 april 2011 20:57

Varmvattnet var slut när jag skulle duscha, så jag fick dusha i 12-graders vatten. Trevligt? Inte! Höll på att frysa ihjäl, men jag klarade det... 


Jag säger bara:

JÄVLAR vad kallt!


Pappa gör det varje gång han duschar, fattar inte hur han klarar det... Han säger att "kallt vatten är bra för hjärnan" , men jag vet inte om jag håller med, kunde knappt tänka då... 

Av Livia - 5 april 2011 20:03

Hej hej. 


Nu är jag hemma efter en riktigt låååång dag som började med skola, sedan musik, sedan träning och till sist att åka iväg och handla. Ska snart titta resten på en film jag började se i söndags och sedan sova.


Imorgon kommer att bli den ultimata pluggdagen för mig, så jag kommer nog inte uppdatera då, FYI. ^^


Har liksom Historia, Matte, Svenska och Franska som ska vara klart den här veckan... :s 


Känner mig väldigt stressad eftersom jag inte kan skjuta upp fler saker nu utan att jag måste redovisa tokmycket då... 


Men den här kvällen ska jag bara ta det lugnt.


/Justsomeone

Av Livia - 4 april 2011 19:25

Här Lisa, får du din uppdatering.  


Sitter och gör Historia och ska snart göra Franska, ska ju bli förhörd imorgon... :s Tror inte att jag kan allting. ^^'

Tog bara en liten snabb paus, kanske hinner skriva ett till inlägg, vi får se.

Nej, nu ska jag fortsätta, hejdå!


/Justsomeone 

Av Livia - 2 april 2011 11:45

Dag 1 – Presentera mej själv.
Dag 2 - Min önskelista.
Dag 3 - Bloggar jag läser.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Min dag.
Dag 6 – Något jag brukar göra på måndagar
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – En sak jag älskar från min garderob.
Dag 9 – Min favoritstad
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina passioner.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.
Dag 14 – Min favoritplats.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 - En stark och svag sida jag har.
Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 - Min favoritfärg
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.
Dag 30 – Såhär vill jag dö


Invänta första inlägget snart!


/Justsomeone

Av Livia - 1 april 2011 18:15

Idag är det ju första april, och har ansträngt mig för att inte bli lurad, men det misslyckades... Gick på Dimitras april skämt på bilddagboken. >.<


I alla fall, snart kommer Lisa hit och då ska vi ha filmkväll. Vi ska försöka leta rätt på någon film som vi inte sett och som vi tycker verkar intressant, men det kommer att bli svårt... Mina föräldrar har en massa komedier och typ deckare, men de flesta är inspelade på typ 1980-talet så det känns ju inte så spännande att se... 


 

Men i alla fall, en trevlig fredagskväll önskas!


Kanske blir ett till inlägg senare i kväll, vi får se.

  /Justsomeone

Presentation


Välkommen till Justsomeone, en blogg som drivs av en trettonårig tjej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards