justsomeone

Alla inlägg under mars 2011

Av Livia - 31 mars 2011 19:34

Är riktigt trött nu, har varit i ute i ungefär tolv timmar! Åkte hemifrån runt halv åtta och kom hem runt halv åtta.

Idag har vi filmat filmen till showkursen, som handlar om en kallblodig mördare... Kanske lägger ut lite bloopers på bloggen, men jag orkar inte göra det nu. 


Vi hade även öppet hus idag från 17-19, och tack vare det så blir det ledigt imorgon. Lisa och jag kanske klipper den där filmen imorgon, så det kommer nog inte bli så mycket bloggning då... 


  © by Justsomeone.


Något som börjar bli bättre är definitivt värmen! Det var väldigt varmt idag, nu kan man lugnt säga att våren är här. 


Imorgon är det ju första april, men jag tror inte att jag kommer orka att engagera mig i att "lura" någon. Min brorsa kommer säkert försöka med en massa dåliga trick, det gör han alltid. 


Har lite svårt att förstå att det redan är första april, det känns som om det var typ mitten av februari igår. Så snart är det sommarlov


Blev lite random stycken i texten, men jaja... 


/Justsomeone

Av Livia - 29 mars 2011 20:11

Japp, nu har jag suttit och skrivit ut papper i nästan en halvtimme. Mycket papper det, men nu slipper jag fixa med det sen. Fast det gick av någon anledning inte att öppna word-dokumenten med matteuppgifterna eftersom jag sitter vid en Macdator... Blev lite irriterad där, men jag har ju ändå ingen lust att göra matte så whatever.


Plus så kom skrivaren och datorn inte överens, så det blev lite fail på uppgifterna, texten i spalterna går från liten till enorm, hihi. ^^



Alldeles nyss sökte jag på fail på Youtube, och hittade det här:


Kunde inte låta bli att skratta, men stackars kille i alla fall...

Av Livia - 28 mars 2011 19:30

Sitter just nu och funderar på hur man ska skriva ett brev till en engelsk student om den svenska skolan...


Ett ... läte: "ZZZzzzzzz". 


Imorgon ska ju hela klassen och om jag inte minns fel, hela skolan till Fyrishov för att träna Livräddning och sånt... Ärligt talat så känner jag mig inte direkt så pigg på det precis... 


Nu ska jag återgå till skolarbetet. 


/Justsomeone

Av Livia - 26 mars 2011 11:48

Ska åka iväg till Sarah, så det blir ingen uppdatering mer idag. 

Av Livia - 25 mars 2011 16:24

Här har vi ännu ett Reklamklipp för Thefails.blogg.se. 

(Sarah och Dimitra, ni får skicka en kommentar om ni vill att jag ska ta bort den..)


/Justsomeone
 

Av Livia - 25 mars 2011 16:08

Hej hej bloggen.


Sitter just nu och väntar på att mamma ska komma hem, och jag är verkligen på riktigt bra humör!

   

Det beror nog till en viss del på att mina syskon + min pappa har rest bort över helgen, men också på att jag har städat klart mitt rum och bara är allmänt glad... 


Idag är det ju fredag, solen skiner och snön smälter bara mer och mer. Thumbs up för det!  


Nu ska jag försöka lösa en uppgift i engelskan som jag inte förstår ett dugg av, men jaja...



^

I

I

I

Min fysikbok...


Återkommer strax... ^^


/Justsomeone 

Av Livia - 24 mars 2011 20:11

Sitter vid datorn och pluggar fysik just nu. Fysik är nog en av de tråkigaste ämnena för mig, är liksom helt ointresserad... Har tagit en snabb paus för att uppdatera bloggen.


Idag var jag och Lisa på stan efter skolan och köpte varsin Present till Sarah som fyller år idag! GRATTIS igen! ♥ 

Vi promenerade runt lite och gick in på H&M, där jag hittade en munkjacka och en t-shirt med The Beatles på. Riktigt lyckat, brukar nästan aldrig hitta något klädesplagg som jag vill ha när jag går på stan...


Nu ska jag och min gamla vän Fysik plugga vidare.


/Justsomeone

Av Livia - 23 mars 2011 17:00

Idag hade vi Bild och Form, från 9 till 11. Tydligen så ska vår klass vara med i något sorts projekt eller liknande, för att uppmuntra folk till att vara skonsam mot miljön...


Vi skulle göra typ "händer" med olika miljöråd och sånt skrivna på. 

 

Lisa och jag kopierade våra händer i en sån där kopieringsmaskin.

Slutresultat..:

 

Sedan fånade Lisa, Amanda och jag oss lite med den andra bilden.

Haha, kolla ringfingret och mittenfingret... Fransman och punkare. x)

   

Nu ska jag försöka göra klart Engelskan, steg 16.


/Justsomeone

Presentation


Välkommen till Justsomeone, en blogg som drivs av en trettonårig tjej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards