justsomeone

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Livia - 11 mars 2011 18:02

Sådär ja, nu är jag hemma från Ica. Det blev en påse chips, kex choklad till brorsan och godis till syrran. 


Min "avfärd" till Ica blev ganska försenad, eftersom jag satt och tittade på CNN, angående den katastrof som drabbat Japan, Hawaii och USA.

Mitt enda ord är:

Hemskt.

Visste inte riktigt vad jag skulle säga när jag såg hus som flöt i vatten, videos på folk som fick panik när byggnader började skaka och hur enorma vågor vatten svepte in över städer.

88 000 personer har flytt. Vet inte om det var bara Hawaii eller sammanlagt.


Jordbävningen har nått 8,9 på Richterskalan, vilket betyder katastrofalt.


Här kommer en ny länk, klicka på den för att veta mer.


Mina tankar går till de som förlorat nära och kära, och till de som miste livet.


Här kan ni läsa om det. 

Av Livia - 11 mars 2011 15:27

Hej!


Är hemma nu från skolan och nu är det heeeeeeeeeeeelg!


Ska snart gå till ica själv, för Maggi ville inte gå. Hade ju tänkt hoppa av några stationer tidigare, men jag orkade inte... Hehe.


Och nu verkar det som om det är vår! Wihoo ^^ 

Blev väldigt sugen på att gå ut och fota ett tag när jag såg solen, så ska gå en runda innan jag sticker till ica.  


Hörs senare,


/Justsomeone

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Justsomeone, en blogg som drivs av en trettonårig tjej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards