justsomeone

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Tillbaka inne ^^

Av Livia - 17 april 2011 17:11

Halloj.


Nu är jag tillbaka inne efter att ha varit ute i nästan 3 timmar. Jag och syrran har kastat lite boll och ätit glass. c: Har också lyssnat lite på musik och läst. Så himla underbart väder! ♥ 


Hittade även en fanta exotic i kylen!   Det var lite oväntat, eftersom jag trodde att Henry hade druckit upp all läsk igår...


 


/Justsomeone




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Livia - 9 juni 2011 22:43

Då har man sommarlov i typ tio underbara veckor... och jobbiga. Liksom roligt om man inte har något att göra, alla ens vänner är bortresta och så sitter man där och liksom "...jahapp...".    Har ju inte bloggat på ett tag...   Aja, detta ska ...

Av Livia - 2 juni 2011 15:21

Sitter och lyssnar på The Runaways låt "Dead End Justice". Videon här nere är med Dakota Fanning och Kristen Stewart. Egentligen tycker jag om originalet så mycket mer, men videosen med originalet har så dålig ljud-kvalité....   Så det får bli de...

Av Livia - 31 maj 2011 18:58

Hellu.   Loggade bara in här för att ha något att göra, är skituttråkad! Orkar inte göra skolarbete eller så eftersom att sista redovisningsdagen var idag. Redovisade franskan idag så det var ju bra.... ^^'    Just nu så lyssnar jag på lite m...

Av Livia - 28 maj 2011 22:49


Alltså... ja. Jag har ju inte bloggat på evigheter, men nu fick jag en plötslig lust.    Just nu sitter jag och tittar på Harry Potter och Dödsrelikerna del 1. Men sedan när del 2 har kommit ut så kommer det kännas jättekonstigt... Under hela tid...

Av Livia - 12 maj 2011 19:56

Wihooo! Äntligen så har pappas kompis fått den att fungera!   Tyvärr så orkar inte mamma åka och hämta den idag, så det får väl bli imorgon...   Men i alla fall, eftersom det varit så lite uppdatering så kan jag skriva lite vad som hänt i vecka...

Presentation


Välkommen till Justsomeone, en blogg som drivs av en trettonårig tjej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards