justsomeone

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Livia - 9 april 2011 19:05

Hej bloggen!


Har precis ätit middag och ska snart titta på en film. Har varit ute och tagit lite foton, men min hårddisk på datan är full så jag måste rensa den innan jag kan överföra bilderna...  


Har också tittat igenom filmen som vi spelade in i torsdags. Den är mycket bättre än den förra. Vi får hoppas att det blir lyckat sen när vi ska visa upp den... På vissa ställen blev den failad, men den får väl ses som en skräck-komedi. Undrar om folk kommer skratta eller titta på den med uttråkade miner?  Tror knappast att de blir rädda, men aja. Det var roligt att spela in den, trots att vi började asgarva minst 4 tagningar innan det blev bra...


  © by Justsomeone.

Provade att redigera en bild i picnick istället för i photoscape, och det gick väl okej... Ovanför är resultatet.


Nu ska jag rota i köksskåpen med målet någonting gott att äta och sen ska jag se på film...


/Justsomeone

Av Livia - 9 april 2011 12:35

Bloggar jag följer är:

Fokis

Kenzas

Mina vänners

Micahs

Sedan brukar jag kolla runt lite på vissa bloggar ibland, men jag följer dem direkt inte. 


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag är det lördag och solsken!  

Ska passa på att njuta av solskenet medans det är här, så det blir nog inte så mycket uppdatering.


/Justsomeone 

Presentation


Välkommen till Justsomeone, en blogg som drivs av en trettonårig tjej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards