justsomeone

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Livia - 19 april 2011 18:04

Nu är jag äntligen hemma efter världens längsta "handelsresa" eller vad man ska kalla det. Men det var kul, för vi åkte till en godisaffär och skulle köpa påskgodis. Pappa skulle köpa godis till alla på hans jobb, alltså cirka 50 st, och köpte därför tre gigantiska påsar choklad... xD Det var jättekul för kassörskan stirrade skitmycket. x)


Och sen på Coop skämde vi ut oss ytterligare, eftersom jag tog en annan kunds vagn och körde iväg med den... Trodde ju att den var vår. Det var skitpinsamt eftersom jag sen fick panik när jag märkte att det var fel vagn, så jag bara lät den stå mitt i alltihopa och sprang iväg.. x'D Det värsta var nästan att vagnen var jätteolik vår. Den var fylld med typ fyrakartonger ägg och fem paket juice, fattar inte hur jag kunde tro att den var vår.. O.o


Haha, det är så jag reagerar vid pinsamma situationer. 


Presentation


Välkommen till Justsomeone, en blogg som drivs av en trettonårig tjej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards