justsomeone

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Livia - 16 april 2011 19:52

Haha, det tog inte lång tid...


Vad tycks om den nya designen? :) Kände för svart, vitt och mörkrött. 


 

/Justsomeone

Av Livia - 16 april 2011 19:07

Halloj igen.


Här kommer lite bilder som jag fotat under veckan!


© by Justsomeone.


      

Den sista blev lite knäpp. Exprimenterade lite, och resultatet blev inte toppen... Men whatever, den får vara där i alla fall.


Eftersom det varit så urusel uppdatering så skriver jag lite saker som hänt under veckan:

Gått i skolan. (...)

Avinstallerat och installerat the sims 3...

Varit ute och sprungit, känner mig väldigt stolt. Helt frivilligt också.

Ätit glass. ♥ 

Tittat på strange people som äter soffor, glas och toapapper.

Skrivit historieprov. 

Tappat min mobil i vatten tunnan. (Som tur var så var det inget vatten i den, men vi fick vända hela tunnan upp och ner för att få ut den, annars hade jag antagligen inte kommit upp igen om jag skulle ha hoppat i för att hämta mobilen...) 

Rensat bort MASSOR av vinterkläder.


Ja, det var väl det mest intressanta... .... 



Har bestämt att jag ska ändra design och header på bloggen också. Så det kommer väl upp under helgen...


/Justsomeone

Av Livia - 16 april 2011 18:16

Ja. Sorry, men har liksom inte haft lust att blogga. Men jag kan lova minst två inlägg till idag, har en del bilder som jag vill lägga ut. Ska äta nu, så det får bli efteråt.


Hörs,


/Justsomeone

Presentation


Välkommen till Justsomeone, en blogg som drivs av en trettonårig tjej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards