justsomeone

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Livia - 10 april 2011 18:49

Jag har aldrig gillat Britney Spears musik, men den här låten på hennes nya album tycker jag är rätt så bra. Har redan fått den på hjärnan.

Av Livia - 10 april 2011 12:57

Eftersom jag har tråkigt så skriver jag lite om en film som jag köpte förra helgen.

Den heter De Bortglömda och är på spanska. Den är verkligen... läskig. Den handlar om en familj som mördades på ett hotell 1980. 20 år senare, när filmen utspelas, så upprepas allting en gång till. De exakta klockslagen då familjemedlemmarna dör finns i en bok som två syskon hittar. Och sedan får de reda på att de typ har en nära relation till mördaren... :s Och eftersom de befinner sig exakt på samma hotell så blir de inblandade.

Den är rätt så läskig, med otäcka bilder. Fast det känns som om handlingen inte håller i så bra ibland.

 

Jag och Alice tittade på den och gick typ helt skakiga sen.. x'') Det är den översta filmen, fyndade två filmer på Media Markt för 30 kr. ^^ 

Jaja.


/Justsomeone

Av Livia - 10 april 2011 12:05

Raderade The Sims 2 från hårddisken, så nu har jag överfört bilderna. Spelar ändå det spelet typ 1 gång per halvår, så orka liksom...   Snödroppe. ♥ 

  Mera snödroppar... 

  Skott...

   Lite mossa som sitter på vår söndervittrade, uråldriga stenpelare bredvid grinden...  Blåa blommor. c:

© by Justsomeone på alla bilder.


Det var det de... Nu väntar jag på Lisas sms. Ska titta runt lite på internet efter ett filmredigerings-program, eftersom jag såg att jag inte hade Windows Movie Maker. Konstigt, var helt säker på att jag hade det men sedan när jag tittade efter så var det puts väck... 


Skulle egentligen ha varit med Alice idag, men det blev så komplicerat så att vi inte orkade längre. Det var hemfärden för båda som krånglade. Om jag skulle ha  åkt till henne så hade jag inte kunnat komma hem och likadant för henne. Gah... 


Aja, vi ska göra något på fredag nästa vecka så jaja. Lite synd eftersom jag aldrig varit hos hennes mamma. 


Oj, vad mycket jag babblat på om ingenting... O.o Helt ointressanta fakta egentligen, men jag orkar inte radera det.


Bla, bla, bla, bla... Hejdå.


/Justsomeone

Presentation


Välkommen till Justsomeone, en blogg som drivs av en trettonårig tjej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards