justsomeone

Alla inlägg under juni 2011

Av Livia - 9 juni 2011 22:43

Då har man sommarlov i typ tio underbara veckor... och jobbiga. Liksom roligt om man inte har något att göra, alla ens vänner är bortresta och så sitter man där och liksom "...jahapp...". 


Har ju inte bloggat på ett tag...


Aja, detta ska jag göra i sommar:


Åka till Italien, en resa jag påbörjar nu på söndag...

Åka till Norrland med bästa Alice.

Åka till Tyskland för att hjälpa till med min Farmors och Farfars utställning.

Och förhoppningsvis till Finland för att träffa Nea...


Det var lite information om mitt annars tråkiga lov...


Tack och Adjö.


/Justsomeone


Och juste...


Ha en glad sommar! ♥ 

Av Livia - 2 juni 2011 15:21

Sitter och lyssnar på The Runaways låt "Dead End Justice". Videon här nere är med Dakota Fanning och Kristen Stewart. Egentligen tycker jag om originalet så mycket mer, men videosen med originalet har så dålig ljud-kvalité....


Så det får bli deras version istället. ^^ 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Justsomeone, en blogg som drivs av en trettonårig tjej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards