justsomeone

Alla inlägg under mars 2011

Av Livia - 23 mars 2011 16:48

Och när man har tråkigt bloggar man!  


Sitter just nu hemma och har redigerat massa bilder, bland annat dessa:


© by Justsomeone 2011, på ALLA bilder!


       

Skrev projektprov i skolan idag, hoppas verkligen att det gick bra men det känns inte som det...

Är nästan klar med min bokredovisning nu, ska bara renskriva alltihop.

Idag fick vi skriva en 16-sidor lång enkät, det var jooobbigt... Det var också ganska konstiga frågor så vi satt där och skrattade istället för att koncentrera oss.  


/Justsomeone 

Av Livia - 22 mars 2011 17:55

Idag var det verkligen som ett faktum att våren kommit. Det var runt 10 plusgrader hela dagen, och det var inte alls kallt att vara ute utan jacka i solskenet! (Kanske lite när det blåste, men i alla fall...)

Har inte gjort så mycket i skolan idag, men just nu sitter jag och jobbar på min Tyska Redovisning. Ska presentera en bok...  


Skulle ju haft träning idag, men precis innan vi skulle åka började jag må jätteilla! Nu är jag väldigt sur över detta, eftersom jag verkligen ville gå på den. Sedan missar jag ju träningen på lördag också! Arrrgh.


Måste fråga pappa om han och jag kan åka på fredag och träna istället...


Nu ska jag skriva klart min presentation och sedan ska jag titta på en film och typ tycka synd om mig själv...


/Justsomeone 

Av Livia - 21 mars 2011 19:47

Sitter jag och dricker just nu. Sitter och tråkar lite, pluggar och lyssnar på musik.

Har ju en himlans tyska som ska vara klar på torsdag... Pratade mest i skolan idag, fick inget gjort, haha.

Som vanligt då.

Blev ordentligt sur på min pappa idag, för han sa att jag kanske inte skulle få följa med till USA! Kommer vara på dåligt humör hela veckan om jag inte får det...  

Ni vet den där jobbiga känslan av att ha längtat till något som himla länge, men sedan så kommer någon och säger att det typ blir inställt eller liknande? 


Tja, man kan väl säga att Pappa har satt sin sista potatis om han säger så...


Ska fortsätta lyssna på lite bra musik nu och plugga. Men ha en bra måndskväll.


/Justsomeone

Av Livia - 21 mars 2011 08:00

Haha, nej, kanske inte, men whatever.

Sorry för typ noll uppdatering under hela helgen, men jag var med Sarah och Lisa. Vi kollade på film och snackade.

Snart ska jag sticka till skolan. Är riktigt trött men det får man väl leva med...


/Justsomeone  

^^

Av Livia - 17 mars 2011 21:28

Hej bloggen.


Det var inte bästa dagen idag precis, men lämnade in SO:n och Mattegrejen i alla fall. Sen så var Lisa sjuk.   Hoppas hon blir bra fort.


Imorgon så ska Sarah komma hit. Kommer nog inte uppdatera så mycket då. Nu ska jag gå och packa gympapåsen, det är ju gympa imorgon... Och vi ska ha kondition. Usch.


      

Bara för att jag har lust så lägger jag upp lite fina bilder från sidan bilder.alltinggratis.se.

Riktigt bra sida om man är trött på sin skrivbordsbakgrund...


Men aa, hejdå.


/Justsomeone

Av Livia - 16 mars 2011 21:56

Halloj.


Nu har jag suttit typ hela eftermiddagen + kvällen framför datorn och skrivit... Blev klar med SO:n, franskan och en del av fysiken, känner mig stolt haha... ^^


Det vart ju sämsta uppdateringen idag, men sen nu på helgen blir det mer! 


/Justsomeone

Av Livia - 15 mars 2011 20:14

Hallå bloggen.


Är hemma nu och har klarat av den värsta dagen i hela veckan för mig, nämligen tisdagar. Har det alltid så himla stressigt då... 

Just nu sitter jag och äter en macka. Hade ju tänkt plugga, men sen så var jag så smart och glömde grejerna i skolan... Haha.


Visste inte riktigt hur jag skulle sätta färg på det här inlägget, men så kom jag på att jag kunde lägga ut några bilder på min fina vän Sarah.

So here they are!

© by Justsomeone

    

  

  

/Justsomeone



..

Av Livia - 14 mars 2011 19:12

Ja. Ursäkta för den dåliga uppdateringen, men jag har helt enkelt inte pallat...

Var hos Lisa idag och vi såg på sorgliga Remember Me.

Hade tur med bussen, trodde att jag missade den men den kom halv... ^^


Nu tänker jag sluta skriva, det känns som bara onödiga ord nu.


/Justsomeone

Presentation


Välkommen till Justsomeone, en blogg som drivs av en trettonårig tjej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards